Cena?

Téměř každý dotaz na montáž LPG do vozidla začíná větou, za kolik mi namontujete plyn do auta. Jen několik málo zákazníku se pak zeptá s jakým zařízením a jak precizně montáž provedete. Každý instalovaný systém by měl v zásadě zaručit provoz vozidla na LPG. Obecně se dá říct, že až na několik výjimek tento základní atribut po montáži splňují všechny. Ale pouze následný provoz vozidla prověří skutečnou kvalitu a stabilitu zařízení LPG.

 Zákazník je nadšený, když se mu na internetu podaří najít nejnižší nabídku na montáž. Jeho nadšení ovšem záhy vyprchá, když se svou rodinou na cestě třeba do Chorvatska, za Vídní zařízení LPG vypoví službu. Dovolání k opravě v nedohlednu a na návrat je už pozdě. Tak absolvuje dovolenou tam a zpět na benzín. Najednou mu dojde, že za tu cenu benzínu mohl mít kvalitní a spolehlivé zařízení. 

Právě v dnešní době recese, by měly být vynaložené prostředky do přestavby účelně využité. Nebo si myslíte, že montáž např. za 22.000, který nefunguje a vyžaduje opakované opravy s dalšími náklady lepší, než dát jednou za montáž 26.000 a mít klid? 

Automaticky se nabízí se otázka, v čem je teda tak zásadní cenový rozdíl? V první řadě v kompatibilitě, spolehlivosti a komfortu zařízení. Na jedné ruce se dá spočítat počet evropských firem s tradicí výroby cca 20 let. Mají vlastní samostatný vývoj, výrobu a montážní zkušenosti. To zaručuje kompatibilitu komponentů, jejich zdokonalování a aplikace. Každý vývoj a inovace něco stojí.

Oproti tomu, rychlo vznikající firmy které nic nevyrábí, pouze nakupují různé komponenty podle nejnižší ceny, které pak - kompletují do souprav jsou pochopitelně levnější. Nemají téměř žádné technické zázemí, poradenství apod. Použití nesourodých-nekompatibilních zařízení pak samozřejmě mají vliv na provoz a vykazují závady. Často, i po ujetí několik stovek km. V horším případě zařízení LPG ovlivní i činnost řídící jednotky na benzín, a zákazník má tak o starost více. Tady se levná montáž opravdu nevyplatí.